Другий день ІV Міжнародної науково-практичної конференції
Другий день ІV Міжнародна науково-практичної конференції учених та студентів “Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства” можна визнати практикоорієнтованою зустріччю студентів з роботодавцями!
Усі доповіді спрямовані показати практичне застосування інструментів цифрової економіки, а саме:
Романа Mачуги про використання інструментів Power BI для аналізу економічних даних,
Тараса Кутко про інформаційні системи в реальному секторі економіки та Ольги Табатадзе про сучасні цифрові технології в банківській сфері надзвичайно цікаві, важливі та корисні для всіх учасників конференції.
Представлені дослідження студентів магістрів спеціальності 051 ЕКОНОМІКА Світлани Шевчук, Роксолани Стрельбицької , Артура Парушевскі, Оленки Островської показали високий рівень знань та умінь, отриманих під час навчання та практичної підготовки.
ЩИРО ДЯКУЄМО усім учасникам нашої конференції за проявлений інтерес до тематики та напрямів роботи✍️ студентам та їх науковим керівникам, колегам:
❤️ Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
❤️ Львівського національного університету імені Івана Франка
❤️ Вінницького національного аграрного університету
❤️ Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця
❤️ Донецького національного університету імені Василя Стуса
❤️ Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
❤️ Краківського аграрного університету, Польща
❤️ Університету Вища Школа Бізнесу в Домброві – Гурничі, Польща.
Велика вдячність керівництву ТНТУ Миколі Митнику, проректору з наукової роботи Павлу Марущаку, декану ФЕМ Галині Ціх , організаторам та модераторам конференції: завідувачу кафедри економічної кібернетики Дмитру Дмитріву, Наталії Гарматій, Ірині Мартиняк, Іванні Бакушевич за комунікації з міжнародними колегами.
ДЯКУЄМО ЗСУ 💙💛 за можливість працювати, навчатися, зростати.
Збірник тез конференції доступний за посиланням
Більше фото та інформації на фейбук-сторінці кафедри