Міжнародне стажування від Інституту маркетингу (Естонія)
З 01.08.2022 по 26.12.2022 викладач кафедри економічної кібернетики Ірина МАРТИНЯК проходила навчання за міжнародною програмою «EXPORT ACADEMY PILOT PROGRAM IN UKRAINE».
Проект Export Academy розроблено Інститутом Маркетингу (Естонія) та Офісом з розвитку підприємництва та експорту (Україна). Проект фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight) та Естонським центром міжнародного розвитку.
Програма включала наступні модулі:
МОДУЛЬ 1: Оцінка готовності до експорту. Як визначити ринок для експорту?
1.1 Вибір цільового ринку
1.2 SWOT- аналіз
1.3 План дій при підготовці до експорту
МОДУЛЬ 2: Модель виходу на ринок. Розробка експортної стратегії.
2.1 Обрання експортної стратегії
2.2 Розробка моделі виходу на ринок
МОДУЛЬ 3: Адаптація продукту, ціноутворення. Логістика та юридичні аспекти експорту. 3.1 Адаптація продукту.
3.2 PESTEL-аналіз.
3.3 Організація логістики.
3.4 Вибір провайдера логістичних послуг.
МОДУЛЬ 4: Як створити експортний бренд? Продаж та просування онлайн.
4.1 Побудова експортного бренду
4.2 Стратегія цифрового експорту
МОДУЛЬ 5: Пошук партнерів на цільовому експортному ринку та побудова довгострокових взаємовигідних відносин. 5.1 Унікальна торгова пропозиція.
5.2 Інструменти пошуку клієнтів.
5.3 Профільні виставки.
5.4 Цифровий бізнес-профіль.
5.5 Культурні особливості цільового ринку
МОДУЛЬ 6: Управління ризиками та фінансами в експорті.
6.1 Управління ризиками при експорті.
6.2 Міжнародні платежі в торгівлі, пре-експортне та пост-експортне фінансування
6.3 Фінансовий план
Програма включала:
•відеолекторій та 6 практичних воркшопів з тренерами Програми;
•виконання практичного домашнього завдання;
•сесії зворотного зв’язку від тренерів Програми за результатами виконаного домашнього завдання;
•доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання учасників та розміщенні навчальні відео та матеріали, а також оцінюють прогрес;
•нетворкінг для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів та створення партнерств для експорту.
Обсяг програми склав 40 академічних годин навчання та самостійної роботи.